Українці відповіли, чи знадобилося їм вивчення математики після закінчення середньої школи. Дані опитування, яке відбулося у період з 29 вересня по 9 жовтня 2023 року, оприлюднив Київський міжнародний інститут соціології (КМІС).
Згідно з даними, математика була не потрібна лише 11% респондентів, а 89% зазначили, що в тій чи іншій мірі вона була потрібна. Три головні випадки застосування математики:
- при взаємодії із банками, отриманні кредиту, сплаті послуг, тощо (71%);
- використання у повсякденному житті (70%);
- вплив на мислення (68% респондентів вважають, що математика сприяла розвитку їх логічного мислення).
Два інших випадки застосування математики – допомога дітям у навчанні (61%) і для подальшого навчання у виші (55%). Окрім цього, 48% опитаних безпосередньо використовують математику у своїй роботі.


Ті, що обрали не з запропонованого списку, а дали свою відповідь про використання математики (10%) зазначили деяку деталізацію (для хобі, розрахунків по викройках, гри в покер, допомозі колегам у розрахунку зарплат і пенсій, на кухні тощо).
Стать, вік, регіон та тип проживання практично не мають впливу на відповіді (в селі математика потрібна 87%, в місті – 91%). Суттєвий вплив має тільки освіта (серед тих, хто має освіту нижче середньої або середню, математику використовували 74%, серед тих, хто має середню спеціальну освіту (технікум тощо) – таких було 87%, а серед тих, хто має вищу освіту – 94%).
Джерело