Міністерство культури та ісламської орієнтації Ірану заборонило жінкам з’являтися у рекламі. Заборона поширюється також використання у відео «жіночих образів».

Після виходу цього рекламного ролика, жінкам в Ірані заборонили зніматися у рекламі

За даними телеканалу Iran International, що базується в Лондоні, наприкінці липня міністерство повідомило про це в листі, направленому в іранські школи мистецтва і кіно. Такі ж листи отримали іранські рекламні агенції.

Появу жінок в іранській рекламі заборонили відповідно до так званого закону про хіджаб.
Влада Ірану послалася на чинні закони про рекламу, які забороняють будь-яке «інструментальне використання» жінок, чоловіків та дітей. Ця заборона використання людини як «інструменту» діяла завжди, але інтерпретація «інструментального використання» залежить від політичних і релігійних поглядів конкретних президентських адміністрацій.

Заборону на участь жінок у рекламі ввели після того, як іранська компанія Domino випустила ролик, де жінка в шейлі (шарфі, накинутому на голову; її обличчя при цьому відкрито) їде за кермом автомобіля, а потім їсть морозиво, вкрите шоколадною глазур’ю. Ще в одному рекламному відео того ж виробника жінку порівнюють із морозивом.

 

Влада Ірану подала позов до компанії Domino. На думку місцевої поліції вдач, два цих відео «суперечать суспільним пристойностям», «ображають жіночі цінності», а також ведуть до «пропаганди aмоpальності» в суспільстві.

Джерело